RSS
1.

Wednesday, August 11, 2010

ဘယ္ရမလဲ

ဘယ္ရမလဲ

ဂၽြန္နီကေလး ယေန႕ေက်ာင္းစတက္ရသည္။ အေဖျဖစ္သူက ဆရာမအား ``ကၽြန္ေတာ့္သားက အေလာင္းအစားလုပ္တာ အရမ္းဝါသနာပါတယ္။ သူ႕ကုိ သတိထားပါ`` ဟုေျပာရာ ဆရာမက
``စိတ္မပူပါနဲ႕၊ ကၽြန္မငယ္ငယ္က သူ႕ထက္ေတာင္ဆုိးေသးတယ္။ ကၽြန္မ သူ႕ကုိ
ထိန္းႏုိင္ပါတယ္`` ဟု ဆုိသည္။
ညေနေက်ာင္းဆင္းခ်ိန္တြင္ ဆရာမက ဂၽြန္နီကေလး၏ဖခင္အား ဂုဏ္ူယူစြာျဖင့္ ``ဒီေန႕ အေလာင္းအစားလုပ္တာ ကၽြန္မ ႏုိင္လုိက္တယ္။ ေနာက္ဆုိ သူကၽြန္မကုိ စိန္ေခၚရဲေတာ့မွာ မဟုတ္ဘူး။
ကၽြန္မ တင္ပါးမွာ မွဲ႕ရွိရမယ္လုိ႕ သူက ငါးေဒၚလာေၾကး လာေလာင္းလုိ႕
မရွိဘူးဆုိတဲ့ အေၾကာင္း သူ႕ကုိ သက္ေသျပလုိက္တယ္ေလ`` ဟု ဆုိရာ ဂၽြန္နီေလး၏
ဖခင္က စိတ္ပ်က္စြာျဖင့္ ဆုိလုိက္သည္က ``အဲဗ်ာ…. ဒါဆုိ ကၽြန္ေတာ္ေတာ့
ရွဳံးၿပီ။ သူက ဒီေန႕ ေန႕မကူးခင္ ဆရာမရဲ႕ တင္ပါးကုိ ရေအာင္
ၾကည့္ျပမယ္ဆုိၿပီး ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ ေဒၚလာ ၁၀၀ ေၾကး ေလာင္းထားတာေလ…`` ။

1 comment:

  1. ေရာက္တယ္လမင္းေရ..ေနေကာင္းလား..
    က်န္းမာေပ်ာ္ရႊင္ပါေစေနာ္.

    ခင္မင္စြာ
    သဒၶါ

    ReplyDelete